L’actual campió de la competició buscarà aquest vespre el seu passi a la final A4 amb un equip de garanties. Els granes volen continuar la ratxa de la lliga i guanyar per primer cop aquesta temporada a l´Hospitalet, ja que els riberencs s’han imposat en els dos partits de lliga. El segon entrenador del Nàstic, Jesús Serrano, ha dit que l’equip afronta aquest partit amb màxima il·lusió i diu que ha de servir perquè els menys habituals es reivindiquin.Serrano, diu que sense deixar la lliga a banda, buscaran l’accés a les semifinals on es trobarien amb Barça o Espanyol, tot i que no esta clar si aquests hi anirien amb el primer equip. El segon entrenador grana, no creu que el plantejament per aquest partit del Hospi sigui molt diferent al del Nàstic.El que si té el passi a semifinals és un premi de 15.000Â? per el guanyador del partit d’aquest vespre i per el guanyador de l’altre eliminatòria de quarts de final que enfrontarà al Llagostera i al Manlleu.Per aquest dimecres, l’onze del Nàstic serà el format per Sergio a la porteria, lateral dret per el jove del juvenil Jordi Calavera, amb Ã?oño al lateral esquerra. Aleix Coch i Mairata al eix de la defensa. Joel Coch i Eugeni al doble pivot. David Haro banda dreta, Victor Oribe banda esquerra amb Perico a la mitja punta i Albert Virgili com a referent en atac. La plantilla farà una suau sessió aquest dimecres al matí al annex del Nou Estadi i desprès Salamero donarà la llista de vint convocats per jugar a 2/4 de 8 al camp de l’Hospitalet, partit que xiularà el català Pau Garcia Fuster i partit que des de ¼ de 8 del vespre ja podreu seguir a la sintonia de Tarragona Ràdio. Tot i aquest compromís, el Nàstic té el cap posat en aconseguir la cinquena victòria seguida de la lliga. Els granes ja han sumat més punts que a la primera volta i porten 25 punts de 30 disputats. Una segona volta que manté certa semblança en la segona part de la temporada 2000/2001 en que els granes dirigits per Nogués i amb Serrano de jugador van sumar 42 punts, guanyant 14 dels 19 partits que els va valer per jugar el play-off i aconseguir l’ascens a 2ºA. Ã?s per això que Jesús Serrano diu que hi ha sensacions i fets molt similars als d’aquella lliga.La federació de penyes a banda que organitza desplaçament per a Hospitalet al preu de 10Â? també esta preparant el viatge per acompanyar a l’equip diumenge a Iecla.

Escolta a Serrano Esports Tarragona Ràdio

Escolta a Serrano Esports Tarragona Ràdio