La plantilla del Nàstic retorna aquest dimarts a la tarda als entrenaments en la que serà la seva primera sessió en aquest any 2007. Després de la jornada festiva d’aquest dilluns els futbolistes granes ja només tenen la seva mirada posada en el partit corresponent a la 17ena jornada del campionat nacional de lliga i que els tarragonins jugaran aquest proper dissabte a partir de les 8 del vespre al Estadi Vicente Calderón contra l’Athletico de Madrid.La calculadora ja comença a treure fum a can Nàstic, i és que tots són conscients de que queden tres partits per tancar la primera volta, Athletic de Madrid, Getafe i Barça, i que cal sumar per sortir del pou de la classificació sigui com sigui.El segon entrenador grana Xavi Bartlo explica que els pròxims compromisos marcaran el devenir de l’equip per saber si realment hi ha possibilitats o no d’aconseguir l’objectiu de la permanència.De cara a dissabte, el Nàstic es trobarà amb un Athlètic de Madrid al que li està costant solventar amb facilitat els partits de casa. En el present campionat els matalassers han jugat 8 partits al Calderón, on han sumat 4 victòries, un empat i tres derrotes. Tot i ser uns números irregulars el capità del Nàstic Antoni Pinilla no llença les campanes al vol, i sap perfectament quina és la situació d’un equip, i de l’altre.De cara a dimecres, i un cop finalitzi l’entrenament matinal està previst que diferents jugadors de la primera plantilla es desplacin al Hospital Joan XXIII de Tarragona per fer regals als més menuts.