Primera sessió preparatòria del Nàstic a la concentració de Rialp. Un entrenament marcat sobretot per la forta càrrega física i per les absències de Ruben Pérez, David Medina i Miguel Angel per diferents molèsties.L’equip ha realitzat exercicis de carrera continua i de progressió al camp de futbol de Rialp on els de Ferrando s’entrenaran fins el pròxim 9 d’agost.En total el tècnic de Tavernes disposa ara mateix de 22 jugadors de la primera plantilla en aquest estage i 7 jugadors de la base grana.La jornada ha estat marcada també pels peculiars mètodes de recuperació que ha practicat el preparador físic del Nàstic, Patricio Pérez Font. Els jugadors grana han aprofitat les aigües del Noguera Pallaresa per a recuperar-se muscularment del treball de la jornada.A les 7 de la tarda està prevista la segona sessió del dia que comptarà ja amb la presència del míster César Ferrando absent en l’entrenament matinal