L’equip tot i ser el tercer millor equip d’aquesta segona volta de la lliga al grup tercer de la 2ªB i ser també en aquest període el més golejador de la categoria, no pot permetre’s cap ensopegada.En aquest sentit, el davanter Aarón Bueno diu que l’equip no es pot permetre no guanyar aquest diumenge al Llevant B. Les opcions de poder fer play-off passen per situar-se a deu punts de les places de promoció d’ascens a manca de deu jornades per el final.El futbolista de Badia del Vallès que sembla que s’aferra a la titularitat, assegura que la mentalitat que ara té l’equip és l’encertada i que en el futbol mentre matemàticament és possible sempre hi ha oportunitats.Aarón Bueno, que va jugar amb el Llevant B un play-off d’ascens, diu que els granotes són un rival perillós tal i com ja van demostrar en el partit de la primera volta de la lliga. Davant un dels seus exequips, diu que espera mantenir la ratxa i sumar quatre victòries seguides.D’altra banda i segons ha pogut saber Tarragona Ràdio, aquest dimecres al matí hi hagut una nova trobada entre representants del Nàstic i de l’empresa Promoesport per la seva arribada al accionariat de la SAE. El màxim responsable de l’empresa de representació de futbolistes, Rodri i la seva ma dreta Antonio Prieto han estat ultimant detalls per una operació que com avançava a Tarragona Ràdio fa pocs dies el director general del Nàstic, Lluís Fàbregas va per el bon camí.El Nàstic espera tancar aquesta operació abans de finalitzar la temporada i aconseguir el milió d’euros necessaris per completar l’ampliació de capital.
Escolta a Lluis Fabregas Esports Tarragona Ràdio
Escolta a Aaron Bueno Esports Tarragona Ràdio
