El defensa argentí de Boca Juniors José María Calvo és el segon reforç del Gimnàstic de Tarragona en aquest mercat d’hivern. Calvo té 25 anys, ocupa la posició de lateral dret, fa 1 metre i 75 centímetres d’alçada i pesa 72 quilos de pes. El defensa sud-americà arriba cedit a can Nàstic fins a final de temporada, amb una opció de compra pel conjunt tarragoní de 1,2 milions d’euros.En declaracions en exclusiva a Tarragona Ràdio, José María Calvo es mostra feliç d’arribar al Nàstic, i de que la comissió esportiva del club s’hagi fixat en ell per reforçar a l’equip.Â?El PampaÂ? Calvo, aquest és el sobrenom amb el que es coneix a l’argentina al nou fitxatge del Nàstic. Ã?s un futbolista sorgit del planter d’un dels grans equips de sudamèrica com és Boca Juniors. El jugador va donar el salt al futbol professional l’any 2000 al primer equip xeneize, que llavors entrenava Carlos Bianchi i que el va fer debutar davant de Rosario Central.Calvo va ser descobert pel prestigiós tècnic de les categories inferiors del conjunt de Buenos Aires Jorge Bernardo Griffa, i ha defensat la samarreta blau i groga de Boca Juniors en més de 130 partits.El nou fitxatge del Nàstic es defineix a si mateix com un lateral polivalent amb molta arribada.Amb Bianchi com a entrenador de Boca Juniors la banda dreta del conjunt argentí sempre va tenir un nom, el de José María Calvo. Aquest però va deixar deixar de ser fixe pels següents entrenadors de Boca en les dues darreres temporades, primer per Alfio Basile, i aquesta darrera amb el mexicà Ricardo Lavolpe. Però ara ha estat l’actual míster de l’equip xeneize Miguel Russo, qui li ha obert les portes a la seva sortida.Precisament, el darrer partit jugat pel Â?PampaÂ? Calvo amb Boca va ser la final de desempat de l’Apertura 2006 disputat el passat 14 de desembre davant d’Estudiantes de la Plata, i que va perdre el conjunt de Buenos Aires per 2 a 1. Calvo va entrar al minut 58 de partit en substitució de Guillermo Barros Schellotto.El nou jugador del Gimnàstic, que a la vegada provocarà que ara si s’hagi de donar la primera baixa a algun futbolista de l’actual plantilla explicava en exclusiva per T que va tenir l’oportunitat de veure l’empat dels granes al Calderón per televisió i de parlar amb un altre ex de Boca a Tarragona, com és el defensa Aníbal Samuel Matellán.Si el segon en arribar ha estat Â?El PampaÂ? Calvo, el que ho pot fer en les pròximes hores és Quique de Lucas, sempre i quan es resolguin els deutes econòmics que té el seu equip de propietat, és a dir, l’Alabès. Les quantitats que el conjunt vitorià li deu al migcampista barceloní són força altes, i aquest és el principal problema que està frenant la sortida de De Lucas i la seva arribada a can Nàstic-