El president del grup municipal del PP, Francesc Ricomà, defensa la política urbanística de l’Ajuntament de Tarragona i se suma a les crítiques de l’alcalde, Joan Miquel Nadal, al grup municipal socialista i a la subdelegació del govern.Ricomà afirma que els socialistes estan mancats de credibilitat i recorda que han arribat a rebutjar propostes aprovades i gestionades des del seu propi grup quan el màxim responsable d’urbanisme era el socialista Josep Antón Burgasé.El popular ha demanat als companys de consistori més sentit de ciutat i deixar de banda els interessos partidistes.Ricomà ha explicat que la nova dimensió de la ciutat és una prova evident que la política urbanística ha estat la correcta.El president dels populars també creu que el paper jugat fins ara pel subdelegat del govern a Tarragona, Joan Maria Abelló, no ha estat el més correcte. L’ha definit com a subdelegat virtual ja que ha estat incapaç de defensar els interessos del territori i s’ha limitat a bloquejar els projectes.Ricomà ha recorda l’incompliment del Ministeri de Foment en els projectes compromesos a la ciutat i que passen per la n-340, les rotondes d’accés a Bonavista i Camp Clar o l’enllaç amb el Pont de Santa Tecla. Francesc Ricomà ha confirmat que en el transcurs d’aquest mes de setembre decidirà si torna encapçalar la llista dels populars a les eleccions municipals que se celebraran el proper mes de maig.Ricomà ha explicat que un cop que el partit li ha proposat continuar ara ha de decidir si repeteix o abandona la política municipalista.

Dimecres, 05 de Desembre de 2012 Redacció Tarragona Ràdio