El SPSP de voleí afronta aquest proper cap de setmana la darrera jornada de la primera volta de la lliga FEV. Objectiu sumar la desena victòria en els deu partits de la primera meitat de la lliga.El Bunyola és el rival dels vermells que amb nou partits nomes han encaixat un set en contra. L´equip va camí d´ aconseguir l´ objectiu de l´ ascens a la super-lliga fet que es destaca des de la plantilla en un dels jugadors veterans com l´Enric Bescos qui sobretot destaca la pinya que forma la plantilla, tant els jugadors que ja estaven al SPSP com els nous fitxatges.Bescos no ha amagat que aquesta edició la lliga FEV tot i que pugui semblar més senzilla, es molt complicada i que no es gens fàcil poder tancar la primera volta sense cap derrota i nomes amb un set perdut, ja que hi ha grans equips ben reforçats i amb bons pressupostos.Els cooperativistes entrenaran avui i demà abans de marxar dissabte al mati cap a Bunyola on jugaran a partir de les sis de la tarda en la darrera jornada de la primera volta i darrera abans de l´ aturada nadalenca. L´equip jugarà el primer cap de setmana de gener la copa FEV a Almoradí.