El Tarragona Fem bàsquet visita la pista del Grup Barna diumenge a La tarda
és una bona oportunitat pel conjunt de la nostra ciutat d’ encadenar la segona victòria seguida i tenir més a prop la continuïtat a la copa Catalunya.
El segon tècnic de l’ equip Jordi Crespo apunta que la victòria de l’ anterior setmana els ha donat confiança.
Jugaran contra un rival que només a sumat 2 triomfs a la primera fase, però que en aquesta ja acumulen una i fora de casa. Des de la banqueta del conjunt tarragoní. Jordi Crespo diu que caldrà veure amb quina versió de rival es troben
cap baixa a l’ equip tarragoní pel compromís de demà passat
