L’Ajuntament de Tarragona celebrarà aquest divendres 15 el ple ordinari del mes de març. L’adjudicació del contracte de la brossa serà un dels punts a tractar en el proper plenari. Després de la proposta d’adjudicació aprovada per la comissió de Contractació, ara serà el Consell Plenari que farà l’aprovació definitiva de l’adjudicació.
Entre els punts de l’ordre del dia es proposarà adjudicar la concessió administrativa per a l’ús privatiu de l’activitat de restauració als jardins del parc del Miracle i s’aprovarà definitivament el projecte de remodelació de l’estació de bombament de la Mora.
El ple debatrà 9 mocions
Esquerra Republicana presentarà una moció per reservar espais per a persones amb motilitat reduïda a les rues, cercaviles i cavalcades i una altra per deixar sense efecte les noves zones d’aparcament regulat.
El Partit Popular demanarà al ple el suport al Hard Rock i el suport als pescadors mentre que Junts per Catalunya proposarà una major seguretat en el transport de pèl·lets per via marítima i també el suport als pescadors.
En Comú Podem portarà una moció per dotar la platja Arrabassada d’una accessibilitat integral.
Finalment, hi haurà dues mocions presentades de manera conjunta: una de Junts, Vox i PSC per solucionar el problema d’aparcament per al personal de l’Hospital Joan XXIII elaborada pel Col·legi de Metges de Tarragona, i l’altra d’En Comú Podem i ERC sobre “El Municipalisme català per la Pau: alto el foc a Gaza”, elaborada pel Fons Català de Cooperació al Desenvolupament.
Més notícies:
- La compositora i cantant Paula Reboll és … Nina Kalo
- L’Amfiteatre cobra vida aquest divendres i dissabte amb un mapping artístic
- La Diputació de Tarragona concedeix ajuts per impulsar millores en 26 polígons
- La mort sobtada cardíaca a l’àrea mediterrània és un terç menor que a països del nord d’Europa i d’Amèrica
- Pimec Tarragona signa el conveni per la constitució de l’Àrea Metropolitana del Camp de Tarragona


