Els Comuns alerten de la necessitat urgent de millorar les infraestructures ferroviàries a la regió del Camp de Tarragona. També demanen celeritat per trobar una solució per les Mercaderies per l’Interior abans de final d’any.

Els Comuns celebren que la setmana passada s’aprovés el pla ferroviari de la demarcació. Els preocupa, però, que es quedi només amb un anunci. Consideren que és important que es concreti i hi hagi un consens del territori. El diputat dels Comuns del grup Plurinacional Sumar al Congrés, Fèlix Alonso, diu que és imprescindible que el Ministeri convoqui a tots els agents socials i als Ajuntaments per resoldre i donar una solució a Mercaderies per l’Interior. Exigeix al Ministeri de l’Interior que això sigui possible a finals d’any.

El grup demana celeritat per trobar solucions per què si no, d’aquí a 15 anys “estarem pitjor que ara”. Diuen que les mercaderies per l’interior no són només una necessitat, sinó el futur del transport ferroviari per Tarragona. També reivindiquen accions puntuals en referència a l’ampliació dels túnels del Garraf, la quadruplicació de les vies a Castelldefels per l’entrada a Tarragona, i l’arribada dels trens de Tortosa fins a la ciutat.