La Federació d’Unions de Botiguers de Tarragona negocia amb l’Ajuntament la creació d’una Oficina d’Atenció al Comerç. Aquest servei permetria ajudar als comerciants a l’hora d’obtenir llicències, subvencions i formació. Un altre dels seus objectius seria establir un manual de bones pràctiques del comerç a partir del qual es poguessin donar segells de qualitat als establiments. Les negociacions per crear aquesta oficina van començar fa mig any. Ara la FUBT està pendent d’una resposta del consistori. La seu podria estar en la seu de la federació de botiguers, a la Rambla Nova. La presidenta de la federació de comerciants, Ester Fernández, explica que aposten per un model de gestió mixta. La Federació d’Unions de Botiguers també s’ha posat en contacte amb la Diputació per millorar la implantació de les noves tecnologies en el comerç. El gener es començarà a fer un estudi per saber quin és l’estat actual. L’objectiu final és crear una targeta de fidelització dels clients i fins i tot establir mecanismes de compra per Internet. La FUBT també ha començat a preparar la campanya de Nadal. Com a novetat preveuen implantar una guarderia mòbil que recorri els diferents espais comercials de la ciutat.

Redacció Tarragona Ràdio