Els grups municipals discrepen a l’hora de valorar les contundents declaracions de l’alcalde, amenaçant l’ADIF amb un possible tancament de l’estació de trens. El soci de govern, Esquerra Republicana, justifica l’actitud de Josep Fèlix Ballesteros en considerar que s’ha arribat a una situació límit.El seu portaveu, Sergi de los Ríos, creu que és intolerable que l’estació, que se situa entre les 3 primeres de Catalunya en volum de passatgers, presenti tantes deficiències en accessibilitat. En declaracions a Tarragona Ràdio, ha instat l’alcalde a pressionar l’Estat perquè inclogui una partida per l’estació de trens en els pressupostos d’aquest 2010. L’oposició dubta de la legalitat de la mesura que proposa l’alcalde tot i compartir la necessitat d’impulsar mesures urgents. CIU critica que es pensi en tancar l’estació sense tenir en compte els usuaris que resultarien perjudicats. El seu portaveu, Joan Aregio, acusa Ballesteros de fer teatre. El Partit Popular ha enviat un escrit a la Generalitat perquè pressioni Foment i impulsi les obres d’adequació que es reclamen. Segons el regidor del PP, Jordi Roca, això és el que hauria d’haver fet l’alcalde. Tots han criticat la passivitat d’ADIF en aquesta qüestió.
