Els Jocs Mediterranis superen la xifra dels 2 mil voluntaris formats. Això suposa més de 4.000 assistències a formacions, que inclouen la formació bàsica i la complementària.

La bàsica per a ser voluntari és la primera de les formacions que ha de realitzar tota persona inscrita a la borsa de voluntariat dels Jocs i que una vegada realitzada permet assistir a les formacions complementàries.

Aquest cap de setmana, el Departament de Voluntaris ha realitzat dues noves formacions bàsiques per als nous voluntaris de Tarragona 2017. D’una banda, el passat divendres es va realitzar a l’Espai Tabacalera de Tarragona, amb la participació d’unes 80 persones. I de l’altra, la darrera formació bàsica va tenir lloc a Barcelona el passat dissabte amb la col·laboració de l’Associació Voluntaris 2000, on hi van assistir gairebé 100 persones.

En motiu del Trofeu Internacional Ciutat de Tarragona 2017 de gimnàstica rítmica, que es realitzarà els dies 29 i 30 d’octubre i que representarà una prova test de cara als Jocs Mediterranis, el Departament de Voluntaris dels Jocs ha realitzat una captació específica de voluntaris per a aquesta disciplina esportiva. 25 persones, provinents de 7 clubs de rítmica del territori, col·laboraran directament en el Trofeu Ciutat de Tarragona 2017, i posteriorment durant els Jocs Mediterranis.