Els venedors del Mercat Central aproven que el pàrquing surti en règim de concessió però recorden que no és la opció que més els agradava.Sempre havien defensat que l’aparcament fos gestionat pel consistori per poder aplicar tarifes més competitives. A més, creuen que era la millor garantia per no patir cap risc en cas de fallida de l’empresa explotadora.Malgrat això, els paradistes reconeixen que d’aquesta manera es podrà disposar dels diners necessaris per impulsar el projecte i que aquest surti a concurs.El president de l’Associació de Venedors del Mercat Central, Albert Ribot, ha explicat que han votat afirmativament a la mesura per tal que les obres puguin començar el més aviat possible. Creu que és una solució que acontenta tothom. D’altra banda, Ribot s’ha mostrat molt crític pel que fa a les diferents propostes d’esmena als pressupostos generals de l’Estat presentades per PSC, CIU i ERC. El president dels paradistes demana que es deixi d’utilitzar el Mercat com a joguina electoral, tot recordant que en els darrers dies aquests partits han estat incrementant, per la seva banda, la quantitat a demanar a Madrid.
Els paradistes accepten que una empresa gestioni el nou pàrquing del Mercat
