Una cinquantena de treballadors de l’empresa Clariant a Tarragona s’han concentrat a les portes de la planta després de la convocatòria feta pel sindicat CGT per donar suport i com a mostra de solidaritat amb dos treballadors acomiadats per l’empresa Clariant de Tarragona. A més s’han convocat diversos dies de vaga, el primer dels quals serà el 22 de gener.El responsable sindical, Ã?ngel Rodríguez, ha denunciat que l’empresa ha dictaminat uns serveis mínims que consideren abusius.La central sindical denuncia també que hi ha dos treballadors més que han estat sancionats amb suspensió de feina i de sou.Des de l’empresa s’han justificat aquestes mesures perquè els treballadors no van seguir les instruccions adequades en l’elaboració de productes a la fàbrica de Tarragona.Des del sindicat s’ha assegurat que aquesta operació busca reduir la seva presència en l’empresa. La planta disposa de 150 treballadors.