A partir d’aquest dilluns 26 d’octubre i fins el 30 d’octubre s’executaran treballs d’asfaltat a diverses zones de la ciutat. Per aquest motiu hi haurà algunes afectacions de trànsit i aparcaments.

Al carrer Francolí s’adaptaran les  voreres i es construiran embornals al pas elevat. Es permetrà el pas del trànsit dels vehicles que accedeixen al carrer des de la T-11, mentre que els vehicles que venen de l’interior del barri es desviaran cap al barri Riuclar.

D’altra banda, s’executarà la pavimentació i senyalització horitzontal a l’avinguda del Mediterrani. Aquí estarà prohibit estacionar vehicles en el tram de carrer afectat i s’organitzarà alternativament el pas de vehicles i autobusos.

Al carrer de la Baixa Garrotxa, s’executarà la pavimentació i senyalització horitzontal i estarà prohibit estacionar vehicles en el tram afectat i s’organitzarà  alternativament el pas de vehicles i autobusos.

Aquest divendres 23 d’octubre,  de les 14 a les 19 hores, s’asfaltarà el pas elevat del carrer Fra Antoni Cardona i Grau. Degut a la poca amplada del carrer  es tallarà el pas del trànsit en aquest punt mentre durin les obres. Es facilitarà  l’entrada i sortida dels veïns als pàrquings  i es col·locaran cons per a impedir el gir a esquerra d’accés al carrer.