Els veïns del carrer Comte demanen a l’Ajuntament que acabi d’una vegada les obres que va comprometre quan s’acompleix l’any i els tres mesos dels desallotjaments. El portaveu, Xavier Aluja, ha criticat que des de fa temps queda per acabar l’arranjament d’una façana i l’interior d’un habitatge. Els veïns critiquen que hi ha col·locada una bastida i que han de suportar molta pols.Aluja ha confirmat que ja s’han queixat al responsable de territori, Jordi Sendra, però que no han aconseguit desencallar el tema.El tinent d’alcalde, Jordi Sendra, per la seva banda ha assegurat que s’estan complint els compromisos. Sendra ha explicat que no és pot treballar més ràpid.D’altra banda aquesta mateixa setmana han començat les tasques de demolició dels números 3,5 i 7 del carrer Comte. Aquests edificis han estat declarats en estat de ruïna després de ser desallotjats pel risc d’esfondrament el 3 de febrer de 2.005. El propietari dels tres edificis, Antonio Salas, preveu que aquests treballs acabin en dos mesos i calcula que els edificis de nova planta estaran acabats en un termini de dos anys. Els nous immobles conservaran la mateixa volumetria i el mateix nombre de plantes i en total hi haurà cinc habitatges a l’interior. Les tres plantes baixes s’agruparan en un local d’uns 150 metres quadrats, preparat perquè s’hi instal·li un negoci de restauració.Les tres cases estan incloses dins el conjunt històric d’interès nacional de la Part Alta i per això la Generalitat ha obligat a conservar els arcs de pedra que són dels segles XVII.

Redacció Tarragona Ràdio