El Grup Municipal d’En Comú Podem Tarragona ha registrat una instància a l’Ajuntament per denunciar la presència de mosques negres a la zona verda adjacent a la Comissaria dels Mossos d’Esquadra, a Camp Clar.
Segons els Comuns, el president de l’Associació Gitana de Camp Clar, Juan Fernández, els ha traslladat que aquesta problemàtica es manté des de fa més d’un mes i mig sense que s’hagi donat cap solució per part de les autoritats municipals. “Aquesta situació està afectant la vida quotidiana del veïnat i suposa un risc per a la salut pública”, afegeixen al comunicat.
“És inadmissible que una situació així s’allargui tant de temps sense una resposta efectiva. Cal actuar amb urgència i responsabilitat per garantir la seguretat i benestar de la ciutadania”, ha declarat Toni Carmona, regidor del grup municipal d’En Comú Podem Tarragona.
Des d’En Comú Podem exigeixen a l’Ajuntament que coordini els serveis competents per eradicar aquesta plaga i que informi als veïns i veïnes de les mesures que s’estan prenent per resoldre el problema.
- Comencen les obres de les grades supletòries al Palau d’Esports
- El PP proposa reformes legislatives per afavorir la rehabilitació i la construcció d’habitatges a la demarcació
- Unió de Pagesos anuncia tractorades dilluns que ve, talls a l’AP-7 i una protesta a Madrid
- Els pescadors de Tarragona van a la vaga
- El Gremi de Pagesos commemora aquest dissabte Sant Antoni Abat amb la benedicció de mascotes
