El grup municipal d’En Comú Podem instarà al Govern Municipal a què s’impliqui en el conveni de neteja. Ho farà en forma de prec aquest divendres al plenari municipal. També defensaran dues mocions, una d’habitatge i una altra de pensions.
En Comú Podem demanarà a l’alcalde que intermedi i que s’impliqui en el conflicte laboral del conveni de la neteja. Aquesta petició la farà en forma de prec en el pròxim plenari municipal de divendres. El portaveu del grup, Jordi Collado, diu que Tarragona viu una crisi institucional clara en el tema de la brossa. Demana que Viñuales deixi «d’escudar-se» i faci un pas endavant en aquest tema.
El grup municipal defensarà dues mocions. Els Comuns demanen garantir la qualificació permanent dels habitatges de protecció oficial. Insisteixen que no es poden perdre els pisos de HPO.
També presentaran una moció elaborada per Marea Pensionista i la Coordinadora Estatal per la defensa del Sistema Públic de Pensions per instar al Govern d’Espanya perquè realitzi l’auditoria independent de comptes de la Seguretat Social.
- Una jornada a Tarragona potenciarà el paper dels professionals de l’atenció primària en la donació d’òrgans
- Tarragona organitza una nova jornada per visibilitzar el dol gestacional, perinatal i neonatal
- Un nou web permet planificar els viatges en tren en funció dels retards mitjans que acumula cada línia
- El PP demana que sigui la Generalitat qui financiï les plataformes d’informació dels transports
- Presó per al conductor detingut per causar la mort d’una dona en una topada a la Riera de Gaià