El grup municipal d’En Comú Podem mostra la seva frustració davant la nova frenada del contracte de la brossa. Els Comuns lamenten que altra vegada es torni a fallar en la gestió d’aquest. Expressen que ja ho van advertir en el passat ple del 24 d’abril.
Expressen que “és una mostra més de l’enredada que té el govern de Viñuales en aquesta tema”. Des del grup municipal consideren que és un tema molt important com per tractar-lo de la manera en què s’està tractant i diuen demostrar “la poca capacitat d’arribar a consensos en aquest departament”. El portaveu del grup, Jordi Collado, mostra el seu malestar amb una situació que sabien que passaria.
D’altra banda, aquest matí, el grup municipal juntament amb membres de l’Associació d’Amics de la República Arab Sahrauí Democràtica han presentat el projecte “Camí per la alliberació dels presos polítics sahrauís”. A través d’una marxa que surt de França i arriben a Algeciras posen en valor el que han aconseguit en aquests pobles i defensen els drets dels presos polítics.
- El Nàstic es queda amb Fernando Torres
- Sempre Avant, el darrer senzill dels Pepet i Marieta
- El grup musical Ready to Rock en concert
- El Nàstic presenta tres jugadors més: Pau Martínez, Sergio Camus i Sergio Santos
- Una cinquantena de negocis participen a la campanya “Comerços Aprenents, parlem-nos en català”