El grup municipal d’ERC portarà dues mocions al ple d’aquest dijous. Per una banda, proposen la creació d’un consultori mèdic a la Mora-Tamarit i per l’altra, demanen que es replantegi el projecte del camí de ronda a la Savinosa per preservar l’entorn natural.
Els republicans assumiran la moció presentada per diverses entitats del territori per replantejar el projecte del camí de ronda. Demanen al govern de Viñuales que es posicioni i demani al Ministeri de Transició Ecològica i a la Diputació de Tarragona que tiri enrere la proposta que contempla la creació d’un passeig artificial. ERC també demanarà que el tram fins al Bosc de la Marquesa sigui declarat espai d’interès natural. Xavier Puig, és el portaveu adjunt del grup.
D’altra banda, també demanen habilitar un espai dins del local de l’associació de veïns de La Móra perquè el Departament de Salut pugui habilitar el consultori. Insten a l’Ajuntament i a la Generalitat que estudiïn la viabilitat tècnica per tal de cobrir una demanda històrica dels veïns del barri. Proposen la creació d’un consultori mèdic per atendre un o dos matins.
- Tarragona activa un dispositiu especial de mobilitat i serveis amb motiu de Tots Sants
- En Comú Podem reclama que la Part Alta sigui zona de risc residencial
- Suspès el lliurament de premis del XXX Concurs de Castells previst per dissabte
- Ematsa multiplica per 3,5 els tractaments contra les plagues al clavegueram durant l’estiu a Tarragona i La Canonja
- Viñuales sobre l’accident de Toledo: “És massa tràgic, sembla que una cosa així no pugui passar”

