La Generalitat de Catalunya ha decidit l’obertura d’un expedient informatiu a la factoria de Repsol YPF. Aquesta mesura s’ha pres com a conseqüència de la fuita de 20 mil litres de fuel que va tenir lloc el dijous passat en una canonada de la multinacional al Port de Tarragona.A través d’un comunicat, la delegada del Govern a Tarragona Núria Segú ha assenyalat que són els serveis territorials de Treball i Indústria els competents per investigar les causes d’aquest incident, i els de Medi Ambient per avaluar els efectes que s’hagin pogut produir.També ha apuntat que es consultarà als bombers per saber el temps de resposta i la forma com es va abordar la solució de l’incident. Malgrat que encara és aviat per oferir informació més completa, Segú ha assegurat que en cap moment no es va patir cap situació de risc per a la població. La delegada ha afegit que quan es disposi de tota la informació, aquesta es farà pública per tal de garantir la confiança en l’administració.
Redacció Tarragona Ràdio
