Facua ha reclamat al Govern que prengui “mesures urgents davant el deficient servei” que consideren que presta Ambulàncies Egara, l’empresa concessionària del transport sanitari al Camp de Tarragona i a les comarques de Lleida.
L’entitat ha posat sobre la taula que Salut estudiï la rescissió de la concessió en cas que certifiqui que l’empresa incompleix l’acord signat i ha recordat que ja va ser multada “sense que hagi servit de res”.
El comunicat arriba després que ‘Segre’ hagi publicat que el Sistema d’Emergències Mèdiques hagi obert un expedient a Ambulàncies Egara perquè una pacient de 99 anys va haver d’esperar més de 23 hores per ser traslladada en ambulància des de l’hospital Arnau de Vilanova de Lleida fins al seu domicili.
Facua ha lamentat que “s’hagi hagut de produir aquest trist episodi perquè d’una vegada per totes es comenci a investigar què està passant amb el transport sanitari que presta aquesta concessionària”.
- Déjà vu del Nàstic: es deixa empatar un altre cop un 2 a 0 contra el Lugo (2-2)
- Alerta per tempestes fortes al litoral i prelitoral de Tarragona, Barcelona i Girona
- Els Bombers preveuen extingir en les pròximes hores l’incendi de la nau de material de piscines Vilanova
- S’aixeca el confinament pel núvol tòxic a Cunit i Calafell però es mantenen recomanacions de precaució a Vilanova i la Geltrú
- Protecció Civil demana respectar el confinament i admet que és una mesura “garantista”: “Que tothom estigui tranquil”