Després d’una sessió matinal on la preparació física ha estat la gran protagonista, en el segon entrenament d’aquesta primera jornada a Rialp la pilota ha estat l’ingredient principal.César Ferrando, absent en la sessió matinal, degut a la seva recent paternitat, ja s’ha incorporat a l’entrenament de la tarda.Un entrenament on no hi eren cap dels tres jugadors que arrosseguen molèsties físiques com son Ruben Pérez, Miguel Angel i David Medina.El de Vilassar allargarà el seu període de recuperació ja que pateix una micro ruptura fibrilar als psoailíac.La sessió de la tarda a més a més ha deixat consecuències físiques a Walter que pateix una sobrecàrrega als adductors i a César Diop que té una eloganció muscular a l’adductor dret. Felip també ha acabat abans d’hora l’entrenament amb un trau a la cella després de topar amb Roberto.Precisament Roberto avui ha reconegut que “s’haurà d’estar al 100% per tenir un lloc a l’onze grana aquesta temporada”. La molta competència dins la plantilla fa que els jugadors grana no vegin assegurat el seu lloc a l’equip.Un Roberto que per cert avui també ha conegut que el seu substitut a la SD Huesca serà un ex-Nàstic com Moises Garcia Leon qui ha fitxat per l’equip aragonès.