El passat divendres, la Plaça Corsini s’omplia de tarragonins i tarragonines en un matí de zumba, tractant-se de l’acte institucional que, tot i portar deu dies en marxa, donava el tret de sortida a les activitats de l’Abril, mes de la salut. Una campanya que, segons explicava a Tarragona Ràdio Mar Solé, tècnica de Salut de l’Ajuntament, té com a objectiu crear lligams entre la ciutadania i les entitats de la ciutat.
Aquest dilluns, la campanya segueix amb molta força, ja que durant tot el dia es duran a terme cinc propostes diferents, adreçades a tot tipus de públic. La jornada arrenca a les 12 amb una píndola sobre tècniques de respiració i relaxació a la Casa del Mar. A quarts de quatre, la Fundació Catalunya-La Pedrera acull un taller per a la gent gran, on s’oferiran exercicis per mantenir una ment sana. Una hora més tard, a la seu de l’Associació contra el Càncer s’oferirà un taller d’hipopressius. Ben entrats a la tarda, els infants podran gaudir d’un contacontes al Centre Cívic de Torreforta, a partir de dos quarts de sis. I per tancar un dia molt complet, a partir de les sis, la Casa del Mar torna a oferir una altra píndola, aquesta sobre l’exercici físic per a persones amb patologies.
D’aquí a finals de mes, són moltes les activitats que es poden trobar per la ciutat, relacionades amb el benestar i els hàbits de vida saludables. El programa, així com tota la informació de la campanya, es pot trobar a l’apartat específic del portal web de l’Ajuntament.
- Els interns de Mas d’Enric també es preparen per a l’eclipsi solar
- L’ICAT homenatja els advocats i advocades amb més de 25 anys de trajectòria a la Justícia Gratuïta
- L’Ajuntament de Tarragona distribuirà 23.000 ulleres per observar l’eclipsi solar amb seguretat
- Les festes de la Vall de l’Arrabassada i Músics omplen el barri d’activitats
- El Serrallo celebra les tradicionals Festes de la Mare de Déu del Carme

