El Gimnàstic de Tarragona i IAG7 Viajes, empresa referent al sector del business travel i esdeveniments, signen un acord per col·laborar durant aquesta temporada i les dues properes.
IAG7 Viajes se suma al Club Empresa grana per proveir els serveis d’organització, gestió i planificació dels desplaçaments del primer equip del Gimnàstic de Tarragona pel territori peninsular. El servei d’atenció al client i l’eficiència a la logística permetrà a l’equip continuar viatjant en condicions òptimes per afrontar els partits de Primera Federació Versus e-Learning.
El director general d’IAG7 Viajes, José Padilla, ha remarcat que “que és un orgull per a IAG7 Viajes, poder gestionar els viatges del Nàstic i formar part del Club Empreses grana, ja que tenim una gran implantació d’oficines a Catalunya, des de fa anys, amb 7 oficines, i properament serem presents a Tarragona per ser un referent en els viatges”.
Per la seva banda, el president executiu del Nàstic, Lluís Fàbregas, ha recalcat que “sumar nous membres al nostre Club Empresa com IAG7 Viajes sempre és motiu d’alegria i és indicador de la bona feina feta des de l’entitat.”
El Grup IAG7 és una empresa capdavantera en distribució turística a Espanya per volum de negoci i desplaçaments realitzats amb èxit.
Amb més de 30 anys d’experiència al sector del business travel, el seu principal client és de perfil corporatiu, com ara organitzacions, institucions, PIMEs o grans corporacions. També ofereix servei a clients particulars a través de les línies de negoci més especialitzades al segment de vacances, així com a altres agències de viatges. IAG7 Viajes és la principal marca del Grup IAG7.
El model sorienta al perfil del viatger, les necessitats de l’empresa i les persones. Complint les premisses de confiança i qualitat.
