Aquest dissabte el grup Very Pomelo actuarà a dos quarts d’onze de la nit a l’espai la Palmera, al costat de l’antiga facultat de Lletres. Hi presentaran la seva proposta de folk-rock, amb ritme enèrgic i lletres àcides. Mentrestant a la Vaqueria hi actuarà El sobrino del diablo, una proposta que també combina la música i l’humor. Aquest concert, que costa 5 euros, començarà a les 10 de la nit. I una mica abans, a dos quarts de deu, Mine! tocaran a la sala El Cau. Aquest grup va guanyar la passada edició del concurs Sona 9. En els darrers mesos han actuat en escenaris importants com el Palau de la Mùsica i el festival BAM. Les propostes musicals del cap de setmana es completen diumenge amb el tercer concert del festival KESSE de Músiques del Món. L’oferirà el pianista cubà Alfredo Rodríguez amb el seu trio de jazz. Hi presentarà el seu primer disc, que ha estat produït per Quincy Jones. Aquest recital es farà al Pla de la Seu a partir de les 8 del vespre.