Itàlia imposarà restriccions als no vacunats contra la COVID-19 per accedir a bars, restaurants, cinemes o concerts. El govern italià ha anunciat que a partir del 6 d’agost serà obligatori per accedir a l’oci un “passaport verd” que demostri almenys la primera dosi de la vacuna, haver superat el virus o tenir un test negatiu en els últims 48 hores.
D’aquesta manera, el govern d’Itàlia de Mario Draghi segueix els passos del president francès, Emmanuel Macron, que ha aplicat mesures i restriccions similars per fomentar la vacunació al país.
Més notícies:
- El Vòlei SP i SP cau en l’estrena de LLiga tot i fer un partit molt notable
- L’Ibersol CBT suma la tercera victòria consecutiva davant el Boet Mataró (89-66)
- Dani Rebollo torna a ser salvador pel Nàstic (0-0)
- El TGN Bàsquet suma el primer trionf a la Lliga Femenina 2 després de superar l’Arxil (66-38)al Palau d’Esports Catalunya
- Unes obres de millora al clavegueram al carrer Apodaca provoquen restriccions de trànsit a la zona
