Josep Maria Andreu te la intenció de presentar la dimissió com a president del Consell d’Administració del Nàstic en la reunió que se celebrarà aquest dimarts al vespre.Andreu ha pres aquesta decisió després de l’última polèmica originada per les declaracions de l’alcalde sobre el fracàs que suposaria el descens a Segona Divisió i l’entrada del promotor Jose Luis Garcia al consell d’administració.Segons ha pogut saber Tarragona Ràdio a través de diverses fonts, el president del Nàstic està molt disgustat per les paraules de Joan Miquel Nadal del passat dijous en aquesta emissora i ha pensat en presentar la dimissió irrevocable.La decisió d’Andreu és ferma i només podria variar si en les pròximes hores el mateix president arriba a la convicció que la seva sortida encara complica més la situació del club, cuer a la Lliga, a 9 punt de la salvació, i amb un consell profundament dividit.Andreu ja va contestar l’alcalde dient que en cap cas es pot qualificar de fracàs un possible descens a Segona Divisió, i va anunciar que esperaria a reunir el consell d’administració per respondre sobre el tema de l’entrada del primer accionista particular en el propi consell.En les últimes hores, el president ha parlat individualment amb membres del consell i representants polítics municipals, i demà abans de la reunió, tornarà a parlar amb alguns dels companys de junta.A l’entorn del president es dona per segura i irrevocable la marxa de Josep Maria Andreu, que això sí, seguiria com a màxim responsable del club, al marge de la societat anònima esportiva. No es descarta que algun altre membre del consell prengui la mateixa decisió. Amb els membres del consell dividits, que fa mesos es repartien entre partidaris de Jordi Virgili i Jose Luis Vilar, ara no està clar qui podria assumir la presidència de la societat anònima. Virgili estaria disposat a presentar la seva candidatura si reuneix un mínim consens.La pugna entre els dos sectors, els que volien Virgili com a nou president i els partidaris de Vilar, ja va obligar el passat mes de novembre a Andreu a continuar en el càrrec, tot i el desig de deixar-ho des de feia temps.Les declaracions de Nadal a Tarragona Ràdio el passat dijous han estat l’última gota que ha fet vessar el got