El dijous gras ha tornat a estar marcat per la coca de llardons i la botifarra d’ou. La Colla la Bota s’ha encarregat de portar coca de llardons al Carrer Canyelles. Per 1.20€, tothom qui s’ha apropat, ha pogut degustar les racions.
D’altra banda, els Mercats de la Ciutat de Tarragona s’han implicat un any més en la programació del Carnaval i han ofert racions de botifarra d’ou. Aquest esdeveniment s’ha convertit en una de les tradicions gastronòmiques més arrelades d’aquests dies. Montse Adan, presidenta de Mercats i consellera de Comerç ha explicat a Tarragona Ràdio que és un dels dies més esperats i que si “la gent ja viu de per si els mercats, avui ho fa encara més”.

A banda del repartiment de botifarra d’ou, els mercats participen en el tradicional concurs de dibuix infantil, amb les disfresses dels paradistes o la visita del Rei Carnestoltes i la Concubina, així com de la Mascarada de dol.
Aquesta nit, a les 21:30, la Casa Miret acollirà el Ball de Màscares. Per un preu de 65 euros, els assistents podran gaudir de gastronomia i ball. Serà una festa presidida pel Rei Carnestoltes i la seva Concubina, on la disbauxa, el ball i les sorpreses estaran assegurades. És un acte organitzat per Colours Fantasy i Disc 45.
- La 21a edició del Conveni Córner busca consolidar la Costa Daurada com a destinació turística
- Maria Mercè Martorell: ‘Ca l’Ardiaca és l’espai on ha d’anar un Parador Nacional’
- La Bota de Carnaval ret homenatge al passat romà de Tarraco
- Mercaderies per l’Interior formalitza la demanda contra el tercer carril a l’Audiència Nacional
- Tots els gossos de Tarragona hauran d’estar inscrits en un registre censal amb el seu ADN
