La Guàrdia Urbana i els Mossos d’Esquadra han destinat més de 320 hores al pla d’acció de Sant Salvador. El dispositiu, que s’ha portat a terme entre el 6 i 26 d’octubre, ha permès reforçar la seguretat i la convivència al barri.
Durant aquest període de temps s’han executat una vintena d’accions planificades, com patrullatges a peu, controls d’alcoholèmia, vols del dron, inspeccions administratives i entrades a dos locals, entre altres. Les actuacions han acabat amb la detenció de dues persones, una per trencament de condemna i l’altra per un delicte contra la salut pública. També s’han identificat 110 persones i s’han controlat 53 vehicles.
A més, s’ha denunciat a 16 persones per aspectes relacionats amb el trànsit, a 10 per incivisme i 8 per substàncies estupefaents, 1 per abocament de residus i s’han intervingut 4 armes. També s’han inspeccionat tres establiments i les parades del mercat setmanal, en total s’han interposat dues denúncies i s’ha aixecat una acta per diverses infraccions.
Aquests plans d’acció s’emmarquen en el conjunt d’accions planificades de forma anual que es desenvoluparan a punts concrets i estratègics de tota la ciutat i que compten amb el suport dels Mossos d’Esquadra.
- Un torneig de Rubgy Touch centrarà la commemoració del Dia Contra la LGTBIfòbia
- Investigat el conductor d’una moto després de fugir d’un control de trànsit
- Un recull de ‘Bones pràctiques del Consell Municipal de la Discapacitat’ fa parada a l’IMET
- Prop de 1.700 alumnes del Camp de Tarragona aprenen sobre el patrimoni català amb una experiència immersiva
- Arriba el TETAFEST 2026!!!!!!

