La memòria i el territori són els protagonistes de la nova exposició que acull el Mèdol Centre d’Arts Contemporànies de Tarragona. Es tracta de l’exposició retrospectiva de Marc Sellarès ubicada a les golfes de Casa Canals. Un projecte transversal i multidisciplinari sobre la Cultura Verda.
Peces enregistrades arreu del món, fotografies, documentals, vídeo i peces escultòriques. La mostra incideix en les problemàtiques i amb la connexió important amb els territoris, els costums i les tradicions. Es podran observar 12 peces de l’autor, a més de treballs audiovisuals.
El creador, Marc Sellarès, ha reivindicat la importància de la memòria, en el record i posada en valor dels conflictes que afecten les persones, per evitar-los en el futur.
L’exposició ‘Memòria’ es podrà visitar a partir d’aquest dissabte i fins al 2 de juliol al Mèdol Centre d’Arts Contemporànies de Tarragona de forma gratuïta.
Més notícies:
- Julio Villar assumirà la direcció artística del festival Tàrraco Viva a partir de 2027
- El Cristo del Buen Amor commemora 10 anys de la processó de dissabte de Passió
- L’Ajuntament de Tarragona se suma a l’Hora del Planeta
- Pablo Alfaro: “Ens hem d’emmirallar en el partit contra el Sabadell”
- Aymar Navarro, pioner del freeride, segueix deixant empremta i escrivint la seva llegenda

