La ‘Placeta del Refugi’ del Moll de Costa s’incorpora als espais que utilitza el festival Minipop que se celebra a partir del pròxim dissabte. Serà d’11:30 a les 13.30 en aquest espai on el públic podrà gaudir de la música i els tallers i jocs d’aigua al costat del mar.
El Minipop és una oferta cultural destinada a tots els públics, grans i petits. Música i tallers es donaran cita a partir de dissabte en diferents espais de la ciutat. Pares i criatures gaudeixen de les trobades i de la música contemporània per compartir estones i experiències en un format diferent i amb un esperit creatiu i, a la vegada educatiu. El festival combina artistes coneguts/es i noves descobertes musicals.
Enguany, el Port de Tarragona s’ha volgut afegir i donar suport a aquest festival amb la cessió d’espais i col·laborador en els tallers organitzats pel grup Minipop.

Més notícies:
- El Nàstic s’ha d’aferrar a la trajectòria a casa per creure que pot guanyar a l’Europa
- Un esmorzar a cegues amb la TecnoInclusió
- El talent i la intel·ligència artificial, a debat a la Fira FP Pime de la Cambra
- La Colla Jove estrena una nova xarxa motoritzada
- Es mantenen les aturades del refinatge després del fracàs de la mediació amb la patronal

