Els Mercats de la ciutat repartiran botifarra d’ou, coincidint amb la celebració del Dijous Gras. En el marc dels actes del Carnaval gastronòmic a la ciutat, el Mercat Central i el Mercat de Torreforta oferiran racions gratuïtes d’aquest menjar tan típic del Carnaval de Tarragona, el qual s’ha convertit en els darrers anys en una de les tradicions gastronòmiques més arrelades d’aquests dies.
Les racions es repartiran de 10.00 a 14.00h o fins a esgotar existències. La iniciativa compta enguany amb la col·laboració de la Fundació Estela.
Per la seva banda, els Mercats de Tarragona s’impliquen un any més amb la programació d’actes del Carnaval de la ciutat. A banda del repartiment de botifarra d’ou de Dijous Gras, cal destacar el tradicional concurs de dibuix infantil, que ja està en marxa aquesta setmana; la participació més esbojarrada dels paradistes del Mercat Central i de Torreforta amb les seves disfresses; o la visita del Rei Carnestoltes i la Concubina, així com de la Mascarada del dol.
Més notícies:
- Protecció Civil de l’Ajuntament continua amb les xerrades als centres educatius per reforçar la cultura de l’autoprotecció
- L’Ajuntament treu a licitació les obres de rehabilitació i adequació de la Sala d’Actes
- Minova ens presenta: ADÉU
- Clara Olóndriz ens fa volar amb el seu primer disc
- El cantant MORTI celebra 20 anys de trajectoria musical als escenaris
