El Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili ha acollit aquest dilluns els 35 Premis del Consell de l’Audiovisual de Catalunya a la investigació sobre comunicació audiovisual.
El treball ‘La forma-ritual del cine de Chantal Akerman: hacia un espectador encarnado’ d’Ariadna Moreno ha rebut el primer premi, que consta d’un diploma i d’una dotació econòmica de 5.000 euros. El treball ‘El capacitisme en els mitjans de comunicació’ de Roger Sabà és el segon premi, amb un diploma i 2.000 euros. Per segon any, l’acte es descentralitza per tal d’apropar els premis a les diferents universitats catalanes.
L’acte ha estat presidit pel conseller de Recerca i Universitats de la Generalitat, Joaquim Nadal.
El rector de la Universitat Rovira i Virgili, Josep Pallarès, ha remarcat els 15 anys complerts del Departament dels Estudis de Comunicació de la URV i ha subratllat l’impacte social de la recerca.
L’objectiu dels premis és fomentar la recerca de qualitat en relació amb la comunicació audiovisual. Als Premis CAC s’hi poden presentar treballs sobre comunicació audiovisual en el sentit més ampli del concepte: ràdio, televisió, serveis de comunicació per internet i altres plataformes.
Més notícies:
- Derrota del masculí i femení del CV Sant Pere i Sant Pau
- El LF2 del TGN Bàsquet marxa de buit de Galícia
- Serveis mínims cancel·lats o endarrerits en el primer dia de vaga de maquinistes a l’estació de Tarragona
- Victòria treballada de l’Ibersol CBT a la pista del Boet Mataró
- Victòria i lideratge del filial del Nàstic
