La Cambra de Comerç de Tarragona ha convocat una nova missió empresarial a la República del Congo, República Democràtica del Congo i Gabon. Del 4 al 15 de maig es portarà a terme una nova acció d’internacionalització multisectorial que aplegarà exportadors d’arreu de l’Estat i que té previst establir la seva base d’actuació comercial a les ciutats de Kinshasa, Libreville i Pointe Noire.
Es tracta d’una regió on l’economia està estretament vinculada als recursos energètics i la mineria. A la zona també existeix una demanda creixent de bens i serveis exteriors i mercats no saturats amb oportunitats de negoci.
Amb aquesta acció la Cambra de Tarragona referma
la seva aposta pel potencial dels mercats africans. De fet, enguany una desena de missions de la Corporació tarragonina tindran com a destí el continent africà.
Precisament una prospecció de mercat encapçalada per la Corporació tarragonina es troba a Zàmbia, Zimbabwe i Botswana fins al 10 d’abril.