La Confederació d’Empresaris de la Província de Tarragona s’ha mostrat contrari al projecte del TRANCAMP perquè considera que l’elevat cost econòmic i la creació de més barreres al territori no resoldrà les necessitats reals de mobilitat del Camp de Tarragona. El president de la CEPTA, Sebastià Cabré, ha anunciat que estan elaborant un estudi de viabilitat del projecte que hauria d’unir les ciutats del Camp a través d’un tramvia. Cabré ja ha avançat algunes dades econòmiques que el fan inviable com ara que el preu per quilòmetre se pot situar en els 18 milions d’euros i que calen entre 50 i 70 quilòmetres, per tant la inversió seria d’entre 700 i 900 milions d’euros.La solució per la mobilitat està en incrementar les xarxes de transport amb autobús i la creació de carrils de serveis entre nuclis poblats.Cabré ha explicat que hi ha prioritats més importants al Camp de Tarragona.Des de la Confederació s’ha realitzat un estudi sobre el Pla d’Infrastructures de Transport de Catalunya. Cabré l’ha valorat en el seu conjunt de forma positiva tot i que les crítiques s’han dirigit especialment a les previsions sobre les infrastructures ferroviàries per mercaderies. El president de la patronal ha denunciat que el pla no dona prioritat a l’enllaç del Port de Tarragona amb l’ample de via europeu i per tant queda despenjat del nord d’Europa. Sebastià Cabré ha assenyalat que consideren aquesta connexió com a prioritària així com l’arranjament i desenvolupament de la xarxa de rodalies.Pel que fa a les infrastructures viàries la CEPTA valora positivament el Pla tot i que apunta qüestions com ara el desdoblament de l’actual carretera de Constantí a Reus per enllaçar amb la futura Autovia de Montblanc, o la conversió de l’eix de l’Ebre en una autovia.