Així es va acordar a l’assemblea de l’Associació de veïns celebrada el passat dimecres. Entre altres temes, es va declarar per part dels veïns assistents no permetre cap desnonament al barri. L’Associació afirma que viure a la Floresta no és cap luxe i que els habitatges del barri s’ajusten als requisits bàsics que ha de tenir un domicili. Ã?s per això que insten les entitats bancàries a no executar cap desnonament a la zona i als veïns a no abandonar el seu habitatge pel fet de no poder pagar la quota de la seva hipoteca en aquests moments.El president de l’Associació de Veïns de la Floresta, Antoni Peco, ha explicat que no permetran que cap resident que visqui al barri quedi al carrer per no pagar la hipoteca. Peco comenta que la situació de la Floresta és complicada perquè molts veïns s’han quedat sense feina ja que es dedicaven a sectors molt afectats per la crisi.Segons Peco, les entitats bancàries han d’entendre la situació provisional de manca d’ingressos i no deixar famílies senceres al carrer. Diu que els veïns de la Floresta no permetran aquestes situacions. D’altra banda, denuncien que alguns bancs que s’han quedat amb pisos desnonats no estan abonant les despeses comunitàries.
La Floresta es declara lliure de desnonaments
