La Direcció General d’Emergències ha desactivat el Pla d’Emergència Exterior de la Química després de comprovar que les plantes del Polígon Sud de Tarragona ja No tenen problemes importants d’aigua. El Plaseqta ha estat activat durant prop de 24 hores. També, aquest matí, s’ha desactivat el Pla Especial d’Emergències per contaminació Marina. La desaparició de la taca d’hidrocarburs al mar ha fet desactivar el CAMCAT. Medi Ambient, però, investiga ara els possibles orígens del vessament.El Cap dels Bombers, Albert Magarolas, explica que la situació ha millorat notablement.L’alcalde de Tarragona, Joan Miquel Nadal, ha fet una primera valoració dels aiguats. Considera que la ciutat ha resistit prou bé la tempesta però ha preferit esperar a que tot s’hagi resolt per fer un balanç global d’aquestes inundacions. En declaracions a Tarragona Ràdio, Joan Miquel Nadal, ha qüestionat la gestió del vessament d’hidrocarburs.L’entitat ecologista Mediterrània ha demanat responsabilitats pel vessament d’hidrocarbur a les platges de la Pineda i Cambrils.
Redacció Tarragona Ràdio
