Aquesta tarda es podrà veure la segona i última representació dels pastorets de la Companyia la Golfa. Per setè any consecutiu els espectadors podran gaudir de l’adaptació que Josep Bargalló va fer del text tradicional de Folch i Torres. L’acció es desenvolupa en la Tarragona de finals del segle XIX i l’humor i les referències a l’actualitat són constants al llarg de tot el text. La situació del Nàstic, l’arribada de l’Alta Velocitat o les properes eleccions municipals són alguns dels temes sobre els quals es farà sàtira. Prop de 45 persones participen activament en l’espectacle, que una vegada més compta amb la col·laboració d’entitats com la Colla Jove de Tarragona o l’Academia de Ball May. A més de l’actualització del text i de la renovació de part del vestuari, els Pastorets incorporen cada any algun nou element, com enguany que s’ha introduït la màgia. L’obra començarà a dos quarts de set de la tarda al Teatre Metropol.

L’informatiu del migdia. Divendres 12 de juliol de 2013