La Plataforma en defensa dels drets públics i els indignats es plantegen mobilitzar-se en contra del tancament d’alguns ambulatoris de la ciutat durant les nits.En principi, la mesura afectarà tres Centres d’Atenció Primària del terme municipal: el Muralles, el de Bonavista i el de Sant Salvador.Molt probablement deixaran de prestar atenció continuada a partir de l’1 d’agost amb l’objectiu de retallar despeses. Malgrat que encara no hi ha una confirmació oficial per part del Departament de Salut, veïns, entitats i el col·lectiu 15M ja s’han posat a treballar per impedir que això passi. Aquest mateix dilluns es reuneixen per analitzar les accions a emprendre, tot i que donen per fet que convocaran una manifestació per aquesta setmana o la vinent. El portaveu de la Plataforma en defensa dels drets públics, Antoni Peco, ha explicat a Tarragona Ràdio que el tancament de les urgències a les nits és un atac frontal a l’estat del benestar. Critica que l’alternativa, per a molts ciutadans, sigui traslladar-se als hospitals per ser atesos. A Sant Salvador, els veïns s’han reunit aquest dilluns amb els responsables del CAP del barri per conèixer la situació. Reconeixen que tenen molts números d’acabar patint les retallades a un servei llargament reivindicat. Manel Castaño, president de l’associació de veïns. Pel 21 de juliol s’ha convocat una assemblea conjunta per analitzar l’estat de la sanitat a Tarragona arran les retallades.
La Plataforma ciutadana amenaça amb mobilitzacions si es tanquen urgències a les nits
