La nova Residència de Gent Gran de la Granja ha obert portes als primers usuaris tot i que la inauguració oficial no es farà fins la primera quinzena de setembre.Els primers quatre residents han entrat aquest dilluns i cada dia hi accediran quatre persones noves fins arribar a la xifra de 45 usuaris que ocuparan la primera planta. Aquest pis i altres dos seran de l’àmbit social. A banda, hi haurà una planta sociosanitària per a malalts que han de fer un temps de convalescència.Quan funcioni al 100%, disposarà d’un total de 180 places que la convertirà en una de les Residències més grans de la demarcació.El servei és gestionat per la Xarxa Sanitària Santa Tecla que té la intenció d’haver posat en marxa dues plantes pels vols de l’onze de setembre.En declaracions a Tarragona Ràdio, el director de la Xarxa Santa Tecla, Joan Maria Adserà, ha explicat que l’entrada d’usuaris es farà de quatre en quatre i de manera esglaonada per facilitar la seva adaptació.L’equipament disposarà de 60 professionals quan funcionin les dues primeres plantes a ple rendiment.La Residència de Ponent s’ha construït en un solar municipal i ha suposat una inversió de 18 milions d’euros. 14 els ha assumit directament la xarxa i els 4 restants, els ha finançat la Generalitat.Està situat al costat del camp de futbol del barri i tindrà totes les places concertades.