La UGT fa balanç positiu de l’increment de contractes estables a la demarcació durant el 2006 però denúncia l’alta sinistralitat que es continua registrant al treball. El secretari general del sindicat, Mario Rigau, considera que la xifra d’accidents laborals a Tarragona No és acceptable. Rigau lamenta, encara més, que No hi hagi mecanismes ordenats per acabar amb l’elevat nombre de víctimes que es produeixen en el treball. El sindicat es mostra satisfet perquè per primera vegada ha augmentat l’estabilitat en la contractació tot i que es critica que el mercat laboral continua sent feble a Tarragona. El representant de la UGT, Mario Rigau, assegura que No es creen llocs de treball que generin un valor afegit. També diu que hi ha un dèficit en matèria d’Innovació i Recerca que espera que es cobreixi amb la posada en marxa dels nous Parcs Científics i Tecnològics. El sindicat recorda que les competències d’Inspecció de Treball passaran a mans de la generalitat amb el desplegament del nou Estatut i, és per això, que Rigau demana un seguiment més exhaustiu dels sinistres laborals.
Ivory- Divendres 12 de Juliol de 2013
