La Rovira i Virgili enceta l’activitat acadèmica del curs 2006-2007, aquest dilluns. Avui comencen els cursos i ensenyaments que apliquen el sistema d’avaluació continuada i es regeixen pels crèdits europeus en base als criteris d’adaptació a Bolonya.El proper dimarts, 12 de setembre, iniciarà l’activitat dels cursos i ensenyaments amb sistema d’avaluació ordinari.Els dos calendaris acadèmics tenen caràcter general tot i que cada centre els pot adaptar en funció de les seves necessitats i característiques pròpies. Així, per exemple, Enologia té un calendari propi.L’acte d’inauguració oficial del curs de la Universitat es farà el dijous dia 21 de setembre.D’altra banda, aquest dilluns també comença la matrícula pels alumnes de nou accés admesos de segona a vuitena preferència.Així mateix, a la majoria de centres comença la matrícula pels alumnes que han superat, en primera convocatòria, els crèdits matriculats el curs anterior.Els de les Escoles Tècniques Superiors d’Enginyeria i Enginyeria Química, Lletres i Infermeria ja ho van fer al juliol.

Redacció Tarragona Ràdio