L’Aeroport de Reus ha iniciat la temporada d’estiu 2025. Ho ha fet aquest dimarts, quan l’aeroport ha rebut el vol inaugural de la nova ruta d’EasyJet a Londres Southend.
Aquesta nova ruta s’operarà amb dues freqüències setmanals, cada dimarts i dissabte fins al dia 25 d’octubre. Gràcies a aquesta nova destinació, Reus estarà connectat amb quatre aeroports londinencs, alhora que amb Gatwick, Luton i Standsted.
L’aeroport, a més d’aquesta nova connexió, acollirà una nova ruta de la mateixa aerolínia, que incorpora la destinació de Belfast. Aquesta ruta comptarà amb dues freqüències setmanals fins a l’octubre.
Amb aquestes incorporacions, l’Aeroport de Reus consolida el creixement d’anys anteriors i estarà connectat amb 7 països en un total de 25 destinacions, una més que durant la temporada d’estiu anterior.
- Perro Verde, el nou disc de Erik López
- Show me Now amb S’Naked
- Martorell denuncia que Tarragona perd la gestió del patrimoni de Tarraco amb el Consorci
- ERC manifesta la seva preocupació pels estatuts del Consorci del Patrimoni Romà Tàrraco
- Més de 250 persones han assistit a la inauguració del nou curs acadèmic de la URV
