La Conselleria de Protecció Civil de l’Ajuntament de Tarragona comunica l’activació de la fase d’ALERTA del Pla d’Actuació Municipal, a causa del mal estat de la mar i del fort onatge previst des d’aquesta nit, fins a mig matí del dimecres dia 21 de gener. Es podrien registrar onades que podrien superar els 2,5m.
Aquesta activació s’efectua d’acord amb el comunicat emès pel Centre de Coordinació Operativa de Catalunya (CECAT), basat en les prediccions meteorològiques del Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) i en les possibles afectacions que se’n poden derivar al municipi.
Davant del temporal marítim, tingueu en compte:
- Sigueu prudents: un cop de mar pot arrossegar-vos sobtadament.
- Amb onades fortes, no us banyeu ni us quedeu a la platja.
- Eviteu activitats al mar en cas de fort onatge.
- Allunyeu-vos d’espigons, esculleres i zones amb onades fortes i respecteu els tancaments d’accés.
- Si algú cau a l’aigua, truqueu al 112 i indiqueu el punt exacte.
- Si caieu a l’aigua, manteniu-vos flotant i nedeu en direcció oposada a les roques fins que arribin els socors.
Recomanacions generals:
- Consulteu la previsió meteorològica actualitzada abans de sortir o realitzar activitats al litoral:https://www.meteo.cat/prediccio/municipal/431482
- Consells d’autoprotecció disponibles a:
https://www.tarragona.cat/seguretat/proteccio-civil/consells-de-prevencio/
- Tarragona torna al carrer pel 8M sota el lema “Lluita feminista, lluita antiracista”
- La lluita feminista és un clam a Tarragona
- Cristóbal Parralo: “Haurem de patir i treballar molt dur”
- Augmenta la pena imposada a l’home que va assassinar la seva parella en un hotel de Salou
- Els Patis Oberts tornen aquest cap de setmana a cinc escoles de la ciutat
