L’alcalde, Joan Miquel Nadal, ha fet arribar una carta als grups municipals de l’oposició que havien demanat aquesta comissió per investigar les responsabilitats en l’obra que és va pressupostar en 4 milions i que finalment tindrà un cost de 16 milions d’euros. El portaveu de l’equip de govern, Joan Aregio, ha fet públic el contingut de la missiva que s’ha dirigit al PSC, ERC i IC-V-LP.Aregio ha argumentat la negativa recordant que hi ha una investigació judicial oberta arran la denúncia presentada per l’empresa Systemes Alem. En l’escrit es recorda que no s’ha obert cap comissió pel cas del Fortí de la Reina. Segons ha confirmat Aregio, Joan Miquel Nadal assegura que ara que s’ha acabat el procés judicial del Fortí està obert a parlar d’obrir una comissió investigadora per aquest afer.D’altra banda la junta de govern que s’ha celebrat aquest dilluns ha decidit donar suport als veïns de la Móra que han sol·licitat a la Generalitat l’obertura d’un dispensari a la zona. El portaveu de l’equip de govern ha assenyalat l’important creixement previst a llevant i la necessitat d’incrementar els serveis sanitaris a la zona. També s’ha donat suport a la proposta presentada pel regidor d’esport per iniciar converses amb la Universitat Rovira i Virgili per implantar estudis d’INEF a Tarragona amb una Facultat de Ciències de l’Activitat Física i l’esport.La junta ha aprovat també la subvenció atorgada per la Generalitat de Catalunya de 300 mil euros per la perllongació del carrer Joan Fuster fins la platja Arrabassada. Aquest ajut arriba a través del Pla d’Obres i Serveis i s’integra en la remodelació de la Via Augusta que executa actualment l’Ajuntament amb un pressupost global de 4 milions d’euros.