L’Ajuntament implantarà 600 noves places dissuassòries d’aparcament en les entrades a la ciutat al llarg de 2009.Els nous punts d’estacionament que han d’evitar l’accés en vehicle al centre de Tarragona es distribuiran per la zona de l’antiga Tabacalera, a l’entorn del cementiri i als voltants de Joan XXIII.Les ubicacions es definiran durant aquest trimestre de l’any.Serà una de les feines que assumirà l’Ã?rea de Mobilitat de l’Ajuntament.El servei s’ocuparà d’estudiar millores en la regulació del trànsit de la ciutat i s’ubicarà a l’edifici de l’Antiga Facultat de Lletres de la plaça Imperial Tàrraco.La portaveu del govern municipal, Begoña Floría, ha explicat que l’àrea de Mobilitat haurà de definir, també, la distribució de les noves places dissuassòries d’aparcament.Floría ha recordat, en una entrevista a Tarragona Ràdio, que les 600 places dissuassòries són una promesa dels inicis del govern municipal.La portaveu ha assegurat que aquest 2009 serà l’any per començar a concretar totes els projectes que s’han anat definint durant el 2008.Begoña Floría diu que tot i això seguiran aplicant polítiques de proximitat.