Els ritmes flamencs de Las Migas arriben aquest dimecres a Tarragona, dins la programació del KESSE. Aquest quartet va néixer fa cinc anys quan les seves integrants es van conèixer estudiant música a Barcelona. Són una berlinesa, una bretona, una catalana i una andalusa que comparteixen la passió pel flamenc. Amb veu, guitarra, cajón i violí fan una aproximació personal a la música flamenca, respectuosa amb la tradició i amb múltiples influències, derivades de la seva procedència i formació musical clàssica. Lisa Bause, que és la violinista de Las Migas, explica que encara estan buscant el seu camí, dins el món del flamenc. La Migas acaben de gravar el seu primer disc, que properament sortirà al mercat i que ja inclou diversos temes propis. Aquesta nit actuaran al Pla de la Seu a dos quarts d’11 de la nit.