L’Associació Clotxa – Cuina d’Arrel Popular s’ha unit a la Coordinadora d’Entitats de Tarragona, la qual ja té més de 100 entitats i associacions integrants de diverses àrees. La Clotxa és una associació gastronòmica i sense ànim de lucre, que també treballa en la venda de proximitat.
El seu objectiu és reivindicar la cuina tradicional, fent un estudi i recerca antropològica de la manera de cuinar i explorant el territori per retrobar espècies i ingredients. També desenvoluparan una part pràctica que inclou l’ensenyament de la cuina tradicional amb tallers pràctics tradicionals. Tot això, per recuperar el patrimoni gastronòmic i generar consciència del que es menja.
Ángel Juárez, president de la CET, es mostra molt content amb la nova incorporació perquè diu que demostren “que la Coordinadora d’Entitats és viva, amb constant aprenentatge i creixement. Expressa que comptar amb aquesta entitat ajudarà a treballar en la cultura sostenible, la tradició i en l’impuls de la identitat del territori”.
Més notícies:
- Els treballadors de la Residència la Mercè denuncien estar en una situació “insostenible”
- Tarragona adjudica el contracte de càmeres de videovigilància a la Part Alta, Rambla Nova i Via Augusta
- Adjudicades les obres de construcció del Dipòsit Anti-DSU
- Francisca Peinado, al Campionat del Món Júnior de Natació (wjsc’25)
- Dames i Vells presenta el primer Pet-Tardeig de Sant Magí